Bezorgen is gratis boven de €49,00. Wanneer de orderwaarde onder de €49,00 ligt betaal je €3,99 verzendkosten.
Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je bestelling laten bezorgen in een van onze winkels is gratis
Als je kiest voor een levering in een specifiek tijdvak, dan betaal je hier een kleine vergoeding voor. Bij het afrekenen kan je zien welke verschillende opties wij aanbieden.
Plaats je een grote bestelling? Dan kan het voorkomen dat wij je bestelling versturen in meerdere pakketten, dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.
Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.
Tijdens het afrekenen kunt u één kortings- en/of actiecode per bestelling gebruiken.
Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.
Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.
Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.
Dat hangt af van de status van je huidige bestelling. Is je bestelling al naar ons magazijn verstuurd, dan kunnen wij er helaas niks meer aan toevoegen.
Wacht jij nog op een levering en is je bestelling nog niet verzonden, dan is dit wel mogelijk! Graag vernemen wij dan van je wat jij precies aan je bestelling wenst te veranderen.
Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.
Als je bestelling of een deel daarvan door ons is geannuleerd, dan kan dit te maken hebben met de voorraad of een magazijnfout tijdens het verpakken.
Het door jou bestelde artikel kan net voordat jij je bestelling hebt geplaatst zijn uitverkocht. In zeldzame gevallen kan de voorraad dan niet optijd zijn bijgewerkt, waardoor een een voorraad fout ontstaat in ons magazijn. Dan wordt dit artikel door ons uit je bestelling geannuleerd.
Onze excuses hiervoor!
Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. Je kan op de knop ‘mail mij als er voorraad is’ klikken en je e-mailadres achterlaten zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden als het artikel weer te bestellen is.
Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.
Omdat wij jouw bestelling niet direct verwerken vanwege de afleverdatum, mag je contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen.
Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers
Reactie binnen 48 uur
06 - 83 43 21 69Tip! Scan deze code met je mobiel en chat direct met ons