Door drukte kan de reactie van onze klantenservice langer duren. Bekijk je track & trace voor de laatste status van je bestelling
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending vanaf €99,-
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop

Bestellen

Betaal ik ook verzendkosten?

Bezorgen is gratis boven de €49,00. Wanneer de orderwaarde onder de €49,00 ligt betaal je €4,99 verzendkosten. 
Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je bestelling laten bezorgen in een van onze winkels is gratis

Als je kiest voor een levering in een specifiek tijdvak, dan betaal je hier een kleine vergoeding voor. Bij het afrekenen kan je zien welke verschillende opties wij aanbieden. 
Plaats je een grote bestelling? Dan kan het voorkomen dat wij je bestelling versturen in meerdere pakketten, dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten. 

Waar voer ik de kortingscode in?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij  het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag. 
Tijdens het afrekenen kunt u één kortings- en/of actiecode per bestelling gebruiken.

Het artikel is niet op voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?

Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.

Het artikel is niet op voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?

Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.

Bevestiging bestelling niet ontvangen

Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Kan ik mijn bestelling veranderen?

Dat hangt af van de status van je huidige bestelling. Is je bestelling al naar ons magazijn verstuurd, dan kunnen wij er helaas niks meer aan toevoegen. 
Wacht jij nog op een levering en is je bestelling nog niet verzonden, dan is dit wel mogelijk! Graag vernemen wij dan van je wat jij precies aan je bestelling wenst te veranderen. 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, het adres nog wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Als je bestelling of een deel daarvan door ons is geannuleerd, dan kan dit te maken hebben met de voorraad of een magazijnfout tijdens het verpakken.
 

Het door jou bestelde artikel kan net voordat jij je bestelling hebt geplaatst zijn uitverkocht. In zeldzame gevallen kan de voorraad dan niet optijd zijn bijgewerkt, waardoor een een voorraad fout ontstaat in ons magazijn. Dan wordt dit artikel door ons uit je bestelling geannuleerd. 
Onze excuses hiervoor! 

Ik zie geen bestelknop maar ‘mail mij als er voorraad is’, wat betekent dit?

Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. Je kan op de knop ‘mail mij als er voorraad is’ klikken en je e-mailadres achterlaten zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden als het artikel weer te bestellen is.

Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling, wanneer deze al verzameld wordt in het magazijn?

Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst en de afleverdatum is niet de volgende dag, kan ik deze wel annuleren?

Omdat wij jouw bestelling niet direct verwerken vanwege de afleverdatum, mag je contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen.

Niet het juiste antwoord gevonden?

Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers

Bel ons

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

088 145 1499

Mail ons

Reactie binnen 3 werkdagen

info@woldring.nl