Is het artikel kapot of werkt het artikel niet meer naar behoren? Meld dat je klacht dan bij de klantenservice via de onderstaande contactgegevens.
Geef hierbij aan als reden van aanmelding dat het artikel defect is en lever de benodigde informatie aan.
Het verschilt per artikel of deze gerepareerd kan worden of niet. Wij dienen deze aanvraag eerst in bij onze leverancier.
Na reactie van onze leverancier geven wij aan welke oplossing wij je kunnen bieden.
De duur van de garantie verschilt per artikel en wordt op de website aangegeven. Lees op deze pagina meer over de garantieperiodes van verschillende leveranciers.
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.
Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk hierbij aan een reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld.
is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld.
Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.
Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers