Door drukte kan de reactie van onze klantenservice langer duren. Bekijk je track & trace voor de laatste status van je bestelling
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending vanaf €99,-
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop

Garanties

Hoe meld ik een artikelklacht?

Is het artikel kapot of werkt het artikel niet meer naar behoren? Meld dat je bestelling aan via de volgende link: https://www.retourneren.nl/cookinglife

Geef hierbij aan als reden van aanmelding dat het artikel defect is en lever de benodigde informatie aan. Wij nemen vervolgens binnen 24 uur contact met je op. 

Kan mijn artikel gerepareerd worden?

Het verschilt per artikel of deze gerepareerd kan worden of niet. Wij dienen deze aanvraag eerst in bij onze leverancier. 

Na reactie van onze leverancier geven wij aan welke oplossing wij je kunnen bieden. 

Hoe lang heb ik garantie? / Wanneer komt de garantie te vervallen?

De duur van de garantie verschilt per artikel en wordt op de website aangegeven. Zie hier tevens meer informatie over garantie https://cookinglife.nl/garantie

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk hierbij aan een reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. 
is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. 
Heb je het artikel normaal  gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen. 

Niet het juiste antwoord gevonden?

Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers

Bel ons

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

088 145 1499

Mail ons

Reactie binnen 3 werkdagen

info@woldring.nl