Door drukte kan de reactie van onze klantenservice langer duren. Bekijk je track & trace voor de laatste status van je bestelling
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending vanaf €99,-
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop

Levering

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorgen is gratis boven de €49,00. Wanneer de orderwaarde onder de €49,00 ligt, betaal je €4,99 verzendkosten.

Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je bestelling laten bezorgen in een van onze winkels is gratis.

Als je kiest voor een levering in een specifiek tijdvak, dan betaal je hier een kleine vergoeding voor. Bij het afrekenen kan je zien welke verschillende opties wij aanbieden.

Plaats je een grote bestelling? Dan kan het voorkomen dat wij je bestelling versturen in meerdere pakketten, dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling

Wij streven er altijd naar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze bestelling voor 22:00 is geplaatst. Je ontvangt een mail met track & trace code zodra je bestelling ons magazijn verlaat. 

Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets andere heeft voorgedaan. Wanneer je pakket is verzonden, kun je de actuele status van je pakket volgen. Vul hier je track en trace in. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Vul hier de track & trace- en postcode van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.
Heb je als afleveradres een PostNL-punt opgegeven zoek dan hier de juiste postcode erbij om de zending te kunnen traceren.

Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met PostNL via de PostNL-app. Wanneer je nog geen gebruik maakt van de app dan zul je deze eerst moeten downloaden. Veel webshops verzenden met PostNL, op deze manier is het heel makkelijk om je bestellingen in de gaten te houden.

Er mist een artikel bij mijn bestelling, wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je kunt dit bij ons melden via ons retouren portaal. Deze kun je vinden via de volgende link: retourneren.nl/cookinglife

Wanneer ontvangen ik mijn track en trace code?

Je ontvangt de track en trace code wanneer jouw pakket verwerkt is. 

De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van Postnl is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

Ik heb een bestelling ontvangen die niet voor mij bestemd is, wat moet ik doen?

Wij ontvangen graag de gegevens van de klant voor wie de bestelling wel bestemd is. Vul hieronder alle gegevens in met daarnaast ook je eigen ordernummer. Wij komen er dan z.s.m bij je op terug. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling nog niet is bezorgd?

Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. 
Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail.

Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?

Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace aangemaakt is jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, om deze reden kun je het beste de volgende dag de status nogmaals bekijken.

Indien de status uit blijft, is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van Postnl is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

Niet het juiste antwoord gevonden?

Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers

Bel ons

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

088 145 1499

Mail ons

Reactie binnen 3 werkdagen

info@woldring.nl