Bezorgen is gratis boven de €49,00. Wanneer de orderwaarde onder de €49,00 ligt, betaal je €3,99 verzendkosten.
Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je bestelling laten bezorgen in een van onze winkels is gratis.
Als je kiest voor een levering in een specifiek tijdvak, dan betaal je hier een kleine vergoeding voor. Bij het afrekenen kan je zien welke verschillende opties wij aanbieden.
Plaats je een grote bestelling? Dan kan het voorkomen dat wij je bestelling versturen in meerdere pakketten, dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.
Wij streven er altijd naar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze bestelling voor 22:00 is geplaatst. Je ontvangt een mail met track & trace code zodra je bestelling ons magazijn verlaat.
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets andere heeft voorgedaan. Wanneer je pakket is verzonden, kun je de actuele status van je pakket volgen. Vul hier je track en trace in.
Vul hier de track & trace code van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.
Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met DHL via de DHL-app. Wanneer je nog geen gebruik maakt van de app dan zul je deze eerst moeten downloaden. Veel webshops verzenden met DHL, op deze manier is het heel makkelijk om je bestellingen in de gaten te houden.
Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling.
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je kunt dit bij ons melden via ons retouren portaal. Deze kun je vinden via de volgende link: retourneren.nl/cookinglife
Je ontvangt de track en trace code wanneer jouw pakket verwerkt is.
Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van DHL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
Wij ontvangen graag de gegevens van de klant voor wie de bestelling wel bestemd is. Vul hieronder alle gegevens in met daarnaast ook je eigen ordernummer. Wij komen er dan z.s.m bij je op terug.
Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt.
Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail.
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace aangemaakt is jouw pakket nog niet in handen van DHL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, om deze reden kun je het beste de volgende dag de status nogmaals bekijken.
Indien de status uit blijft, is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van DHL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers
Reactie binnen 48 uur
06 - 83 43 21 69Tip! Scan deze code met je mobiel en chat direct met ons