Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Winkelwagen

0 van de 0 artikelen worden getoond

Subtotaal

Verzending:

Totaal

0,00

Gratis

0,00

Gratis verzending voor bestellingen boven de 49,-

Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending vanaf €49,- anders €4,99
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop

Belangrijke mededelingen rondom het Coronavirus

Niemand ontkomt er meer aan, het coronavirus. De scholen zijn gesloten, iedereen werkt waar mogelijk thuis en met z’n allen vermijden we zoveel mogelijk sociale contacten. Heel Nederland staat op z’n kop, met alle gevolgen van dien.

Ook voor ons als Woldring/Cookinglife is er de afgelopen dagen een hoop veranderd. De gezondheid van onze collega’s, hun gezinnen en al onze partners staat momenteel voorop. Daarnaast hebben we een ander belangrijk doel, namelijk het op een zo veilig mogelijke manier draaiende houden van Woldring/Cookinglife.

Samen willen we er voor zorgen dat jij toegang houdt tot al het nodige keuken- en tafelgerei om de komende weken zo goed mogelijk door te komen.

Corona

Hoelang is de levertijd?

Door het grote aantal bestellingen kan het voorkomen dat jouw bestelling wat vertraging heeft. Hierdoor is de levertijd van jouw bestelling momenteel langer dan je van Woldring gewend bent.

Waarom is mijn pakket nog niet verzonden?

Momenteel hebben we wat meer tijd nodig om jouw bestelling te verwerken. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail om de zending te volgen.

Kan mijn bestelling vertraging oplopen?

Ja, het kan voorkomen dat jouw bestelling in deze situatie wordt uitgesteld en vertraging oploopt. We doen er alles aan om gedurende deze periode de gebruikelijke service te bieden.

Waarom heeft klantenservice nog niet geantwoord?

Op dit moment kan het beantwoorden van vragen langer duren dan je van ons gewend bent. We proberen zo snel mogelijk contact met je op te nemen!

Ik wil mijn bestelling terugsturen, hoe werkt het?

Ons retourbeleid van 30 dagen geeft je voldoende tijd om de artikelen op een later tijdstip te retourneren. 

Retourbeleid

1.     Schades of leveringsfouten:
Is het ontvangen pakket incompleet of defect? Meld dit dan zo snel mogelijk, u heeft hiervoor na aflevering 24 uur de tijd. Omschrijf duidelijk wat de schade of het defect is en voeg hierbij zichtbare schade foto’s toe.  Stuur ons een e-mail (info@woldring.nl) met onderstaande zaken:

  • Een duidelijke omschrijving van het gebrek of de schade. Graag ook een foto met daarop zichtbare schade.
  • Vermeld altijd uw naam (of de naam waaronder is besteld) en het ordernummer
  • Na ontvangst van de melding geven wij u reactie, met indien van toepassing de retourinstructies

2.     Retournering; defect artikel binnen of buiten de garantieperiode:
Heeft u binnen de garantieperiode een defect artikel, mail ons dan naar info@woldring.nl met uw gegevens en een korte omschrijving van de klacht. U ontvangt dan via de e-mail instructies.

LET OP: Mocht blijken dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik, dan zijn wij genoodzaakt u alsnog de gemaakte kosten op dat moment in rekening te brengen.  

Wilt u een defect buiten de garantieperiode retourneren? Neem dan via de mail contact met ons op.

3.     Retourneren - binnen 30 dagen:
Wij bieden een zichttermijn van 30 dagen, deze gaat in op de dag dat u de producten ontvangt. Binnen dit tijdsbestek kan een product, graag met opgaaf van reden, geretourneerd worden. Wij hanteren een verwerkingstijd van 5 werkdagen na ontvangst. Het terugstorten van het aankoopbedrag zal (na ontvangst van de retour) op werkdagen geschieden en teruggestort worden via de betaalmethode waarmee u betaald heeft.  Dit betreft het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten. Het is niet toegestaan artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij het een garantie betreft.

Bij een retour die valt onder "Retournering - binnen 30 dagen" zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

4.     Retourinstructies - binnen 30 dagen:
Producten dienen schoon, compleet en in originele verpakking retour gestuurd te worden. Het pakket wordt geleverd met een kartonnen doos, gebruik deze ook om uw artikelen terug te sturen, zodat de originele verpakking intact blijft. Incomplete, beschadigde of gebruikte artikelen komen niet voor retour en/of vergoeding in aanmerking.

5.     Retourformulier
De pakbon en het retourformulier moeten meegestuurd worden voor een correcte verwerking van uw retour, anders kan deze niet in behandeling worden genomen.

Klik hier om het retourformulier te downloaden.

Kan PostNL blijven bezorgen?

PostNL blijft alle pakketten bezorgen! Wel kan het voorkomen dat pakketten door de grote aantallen vertraging oplopen. We houden je op de hoogte van mogelijke wijzigingen.

Wordt mijn pakket veilig en hygiënisch bezorgd?

Wij hebben aanvullende gezondheids- en veiligheidsmaatregelen genomen in ons magazijn. Dit doen wij om zowel ons team als onze klanten te beschermen en pakketten veilig te kunnen bezorgen. PostNL levert de bestelling contactloos aan jouw voordeur.

Ons team werkt nauw samen met PostNL om ervoor te zorgen dat onze service soepel blijft verlopen. Daarom is Woldring, zoals gewoonlijk, nog steeds beschikbaar!

Woldring staat nog steeds voor je klaar

Wat betreft onze online webshop doen wij er alles aan om jou in deze tijd extra gemak en service te bieden. Dit doen we door online beschikbaar te zijn via onze klantenservice en onze producten zo snel en veilig mogelijk aan huis te laten leveren.

Onze fysieke winkel in de Zwanestraat is voorlopig gesloten. Het is daarom momenteel helaas niet mogelijk om bestellingen bij de winkel of ons kantoor af te halen.

Op deze manier zal er zo weinig mogelijk hinder worden ondervonden bij het bestellen en ontvangen van de bestelling. De bezorgers zullen bij het afleveren van de bestelling afstand houden of de bestelling bij je voordeur neerzetten. Op deze manier wordt fysiek contact zoveel mogelijk vermeden.

Samenwerken

De samenwerking en het contact met onze leveranciers en PostNL is belangrijker dan ooit te voren. Meer dan ooit zetten al onze medewerkers en partners zich in om er samen voor te zorgen dat onze service en leveringen in deze uitzonderlijke situatie gewoon door kunnen gaan. 

Het gehele team draagt zijn steentje bij en hoopt dat we met z’n allen de komende periode zo veilig en prettig mogelijk doorkomen. Daarom staat Woldring/Cookinglife in ieder geval nog steeds voor jou klaar! 

We danken je voor jouw begrip!

Team Woldring/Cookinglife
Woldring.nl is een onderdeel van Cookinglife