Door drukte kan de reactie van onze klantenservice langer duren. Bekijk je track & trace voor de laatste status van je bestelling
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending vanaf €99,-
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop

Retourneren

Hoe werkt het retourneren?

Je bestelling kan je heel gemakkelijk retourneren via de volgende link: https://www.retourneren.nl/cookinglife
Volg de stappen in het systeem en meld je retour aan, tevens kan jij zelf kiezen met welke vervoerder jij de bestelling terug stuurt. 

Retourneren via een van onze partners

Per partner verschillen de retourvoorwaarden, volg hierbij de instructies die jij hebt verkregen bij je bestelbevestiging

Toelichting per partner:

Bol.com: Meld je retour aan via je account op bol.com, je ontvangt een retourlabel nadat jij de retour hebt aangemeld

Wehkamp: Stuur je bestelling retour met het meegezonden retourlabel in de doos
Blokker: vraag je retourlabel op bij onze klantenservice 

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Wij streven ernaar om je retourzending binnen 5 werkdagen na levering te verwerken. 
Is dit termijn verstreken? Neem dan contact op met onze klantenservice, het kan zijn dat wij je retourzending door omstandigheden nog niet hebben kunnen verwerken

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na verwerking van de retour teruggestort op de rekening waarmee jij hebt betaald.
Heb jij de bestelling via een van onze partners geretourneerd, dan kan deze tijd afwijken

Retourvoorwaarden

- Zorg ervoor dat je zending goed is verpakt, een beschadigde retourzending kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. We zullen contact met je opnemen hierover. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van je pakket

- Retourneren is op eigen kosten zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden

Hoelang heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Stuur binnen deze periode je bestelling retour. Werkt het artikel niet meer? Ga dan naar het kopje garantie en reparatie 

Kan ik via een antwoordnummer retourneren?

Retourneren via een antwoordnummer is niet mogelijk, zoals aangegeven is retourneren op eigen kosten. 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Dit is niet mogelijk. Twijfel je toch over je het product of bijvoorbeeld over de kleur en wil je geen extra geld uitgeven, kies dan voor achteraf betalen op factuur. Ben je niet tevreden stuur het dan retour en plaats opnieuw een bestelling. 

Waar geef ik mijn pakket af?

Zoals aangegeven kan jijzelf kiezen met welke vervoerder jij de bestelling terugstuurt. Lever het pakket in bij het desbetreffende pakket punt en bewaar je afleverbewijs goed. 

Niet het juiste antwoord gevonden?

Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers

Bel ons

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

088 145 1499

Mail ons

Reactie binnen 3 werkdagen

info@woldring.nl