Door drukte kan de reactie van onze klantenservice langer duren. Bekijk je track & trace voor de laatste status van je bestelling
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop
Gratis verzending vanaf €99,-
Eenvoudig retour 30 dagen bedenktijd
Veilig achteraf betalen tot 30 dagen na aankoop

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen!

Waar blijft mijn bestelling?

Heb je een track & trace code?
Vul hier de track & trace- en postcode van je afleveradres in. Zo kun je de actuele status van je zending volgen.
Heb je als afleveradres een PostNL-punt opgegeven zoek dan hier de juiste postcode erbij om de zending te kunnen traceren. 

Is er vertraging ontstaan? Neem dan contact op met PostNL via de PostNL-app. Wanneer je nog geen gebruik maakt van de app dan zul je deze eerst moeten downloaden. Veel webshops verzenden met PostNL, op deze manier is het heel makkelijk om je bestellingen in de gaten te houden.

Heb je geen track & trace code ontvangen en ook geen bericht dat je bestelling is verzonden?
Het kan zijn dat je producten hebt besteld die niet op voorraad zijn of misschien heb je hogere aantallen besteld dan de voorraad strekt. Dit stond dan vermeld in de winkelwagen. Is de levertijd hiervan inmiddels verstreken? Vul dan hieronder je ordernummer in, wij komen er dan z.s.m. bij je op terug. 

De door jullie aangegeven levertijd is verstreken, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er zich iets anders heeft voorgedaan. We zoeken dit graag even voor je uit. Vul hieronder je ordernummer in, wij komen er dan z.s.m. bij je op terug.

De status van mijn pakket zegt afgeleverd maar ik heb niets ontvangen
Het kan zijn dat je pakket in de brievenbus ligt, bij de buren is afgeleverd of dat er toch iets is mis gegaan bij de aflevering. Dit zoeken we graag voor je uit. Wij starten hiervoor een onderzoek bij PostNL. Vul hieronder je ordernummer in, wij komen er dan z.s.m. bij je op terug.

(*form*)

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen!

Geef je schade binnen 24 uur aan ons door
Om misbruik te voorkomen ontvangen wij graag een melding van jou binnen 24 uur. Na deze 24 uur is het voor ons steeds lastiger om te bepalen of de schade is ontstaan bij verzending of door gebruik. Wij zullen hier dan ook extra kritisch op zijn. 

In welke categorie valt jouw schade?

Categorie 1 - Lichte schade 
Ik wil in aanmerking komen voor een compensatie door middel van een kortingscode t.w.v. 20 %. Ga je hier niet mee akkoord? Dan zien wij de zending graag retour.

Categorie 2 - Zware schade en/of breuk
Geef aan om hoeveel stuks het gaat, of je vervanging van het product wilt of liever je aankoopbedrag teruggestort krijgt.

Stuur ons vervolgens foto's van het volgende: 

  • de verpakking 
  • de beschadigde artikelen (heb je 6 stuks besteld en zijn ze alle 6 beschadigd? zorg dan dat dit zichtbaar is op één foto) 
  • de volledige pakbon (zorg ervoor dat het stukje 'gecontroleerd door' ook goed zichtbaar is).

Je schade melding kan worden verstuurd naar info@cookinglife.nl o.v.v. je ordernummer en schadecategorie. Je kunt binnen 2 werkdagen van ons een reactie verwachten. 

Mocht je niet alle informatie aanleveren dan kunnen wij je melding niet in behandeling nemen.

Heb je overige vragen?
Vul dan onderstaand formulier in.

(*form*)

Mijn bestelling klopt niet

Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is?
Wij ontvangen graag de gegevens van de klant voor wie de bestelling wel bestemd is. Vul hieronder alle gegevens in met daarnaast ook je eigen ordernummer. Wij komen er dan z.s.m bij je op terug. 

Heb je verkeerde artikelen of te weinig ontvangen?
Geef via onderstaand formulier aan wat je hebt ontvangen en wat er niet klopt. Wij zullen vervolgens het moment van inpakken controleren via onze videobeelden en via PostNL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen. 

Heb je te veel ontvangen? 
Heel fijn dat je dit aan ons doorgeeft, bij de voorraadtelling klopten de aantallen namelijk al niet! Je helpt ons de zoektocht naar de missende producten zo makkelijker te maken. Vul hieronder je ordernummer in met daarbij het artikelnummer en aantal stuks die je hebt ontvangen. Wij komen er dan z.s.m. bij je op terug. 

(*form*)

 

Ik wil mijn bestelling retourneren

Is je bestelling niet naar wens?
Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Stuur binnen deze periode je bestelling retour. Werkt het artikel niet of niet meer? Ga dan naar deze pagina.

Online retourformulier
Om je bestelling te retourneren kun je deze aanmelden via ons online retourformulier. Op deze manier hoef je niet ons retourformulier uit te printen en kost het je zo minder moeite!

Kan ik via een antwoordnummer iets retourneren?
Retourneren is op eigen kosten zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden. 

Zorg ervoor dat je je retourzending goed verpakt 
Komt je pakket beschadigd of gebroken bij ons aan dan kunnen wij deze niet in behandeling nemen. We zullen contact met je opnemen hierover. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken en verzenden van je pakket. 

Waar geef ik mijn pakket af?  
Retourneren kan via alle pakketvervoerders. Vergeet bij afgifte niet om een bewijs van verzending te vragen zodat je hem altijd kunt traceren.  

Is het mogelijk om mijn bestelling om te ruilen?
Dit is niet mogelijk. Twijfel je toch over je het product of bijvoorbeeld over de kleur en wil je geen extra geld uitgeven, kies dan voor achteraf betalen op factuur. Ben je niet tevreden stuur het dan retour en plaats opnieuw een bestelling. 

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen ontvang je een melding van ons per e-mail. Heb je je pakket al maar nog niets vernomen? Kijk dan of jouw vraag op deze pagina ertussen staat. 

(*form*)

 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd

Hoe lang duurt het voor jullie mijn retourzending hebben verwerkt?
Zodra je kunt zien bij jouw track en trace code dat wij je retourzending hebben ontvangen, kun je binnen 5 werkdagen een reactie verwachten. Houd daarom altijd goed je track en trace code in de gaten. Heb je na 5 werkdagen nog niets van ons vernomen? Neem dan even contact met ons via onderstaand formulier voor het geval er iets is mis gegaan. Wij komen er dan z.s.m. bij je op terug.
(*form*)

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

Heb je de order geannuleerd of geretourneerd?
Dan ontvang je eerst van ons een bevestiging per e-mail zodra de order geannuleerd is of jouw retourzending verwerkt. Vervolgens zullen wij het bedrag binnen het wettelijke termijn van 14 dagen terugstorten. Dit geldt voor alle betaalmethodes. 

Hoe heb je de betaling gedaan?

Via iDEAL of bankoverschrijving? 
Het bedrag wordt op jouw bankrekening bijgeschreven. Wij werken hiervoor met onze betaalpartner Mollie. Hun naam zul je terugzien op je rekeningafschrift. 

Creditcard
Er zal op je creditcard afschrift een creditbedrag te zien zijn, wanneer het verwerkt is. Hierin kan vaak een paar dagen vertraging zitten, afhankelijk van de creditcardmaatschappij. 

Klarna/Billink
Wij zorgen dat Klarna je geen factuur toestuurt of dat ze een creditfactuur sturen indien je de factuur al ontvangen hebt. 

Paypal
Het bedrag wordt teruggestort via of op je Paypal account.

Cadeaubon
Wanneer je bestelling is betaald met een cadeaubon dan vullen we het saldo weer aan. Hier kun je saldo controleren.

Heb je bij ons gekocht via Bol.com, Blokker, Wehkamp, FonQ, Beslist of Amazon?
Dan geven wij hun opdracht tot terugbetaling, zij zijn vervolgens de partij die het voor jou verwerken. Ook onder hun naam zal het dan te zien zijn op de rekening. Mocht dit niet het geval zijn, vul dan hieronder je ondernummer in. Wij zullen dan voor je controleren of het al is verwerkt in het systeem.  

(*form*)

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Wanneer je hebt gekozen voor een PostNL-punt of wanneer je bestelling al is verzonden kunnen wij het afleveradres niet voor je wijzigen. Het is dan een optie om te proberen je afleveradres te wijzigen via de PostNL-app

Is je order nog niet verzonden? Vul dan hieronder je ordernummer in, geef daarnaast het huidige + nieuwe adres aan ons door. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op.

(*form*)

Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg?

Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. 

Wij willen je vragen om niet via verschillende kanalen contact te zoeken om te voorkomen dat de wachttijden onnodig oplopen. Alle binnengekomen vragen worden beantwoord.

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen

Wil je een deel van je bestelling annuleren? 
Vul dan hieronder je ordernummer in met bijbehorende artikelnummer(s) en aantallen die je wilt annuleren. Wij komen er dan z.s.m. bij je op terug.

Wil je de gehele order annuleren?
Vul dan hieronder je ordernummer in, wij komen er dan z.s.m. bij je op terug. Wanneer wij de annulering hebben verwerkt krijg je een bevestiging van ons per e-mail. 

Wil je de bestelling wijzigen?
Vul dan hieronder je ordernummer in met bijbehorende artikelnummer(s) en aantallen die je wilt wijzigen. Wij komen er dan z.s.m. bij je op terug met een terugkoppeling. Valt het totaalbedrag van je order straks lager uit? Dan storten wij het verschil terug op de rekening waarmee is betaald. Is het verschil hoger? Dan sturen wij je een betaalverzoek en zal zodra de betaling is gedaan de aanpassing worden verwerkt en verstuurd zolang de voorraad strekt. 

Wanneer kan ik mijn geld terug ontvangen? 
Wanneer je order is geannuleerd of je retour is verwerkt storten wij het geld binnen het wettelijke termijn van 14 dagen terug. Dit geldt voor alle betaalmethodes. 

(*form*)

Hebben jullie een actieve kortingscode?

Voor leuke acties en aanbiedingen kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. De nieuwste trends en producten zullen hierin ook voorbij komen.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode/cadeaubon

Kortingscode

Je kunt de kortingscode invullen wanneer je jouw bestelling plaatst op Woldring.nl. 

  • Stap 1: Klik rechtsboven op uw winkelmandje. Je ziet nu het overzicht van de producten die je wilt bestellen.
  • Stap 2: Scroll naar beneden. Linksonder het kopje ‘’Bezorgen in Belgie’’ zie je het kopje ‘’Heeft u een kortingscode?’’ staan. Door hier op te klikken kun je jouw unieke kortingscode invoeren. Klik op "activeren" en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag.

Mijn kortingscode werkt niet

Controleer de volgende punten:

  • Is je kortingscode nog geldig?
  • Zijn de voorwaarden wel geldig bij jouw bestelling? Is de code bijvoorbeeld niet pas geldig vanaf een bepaald bedrag?
  • Heb je alles goed ingevuld? (kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig)
  • Staat de code op de juiste plek ingevoerd? 

Wanneer je alle vragen met ja kunt beantwoorden en je code werkt nog steeds niet, vul dan onderstaand formulier o.v.v. de kortingscode en waar je hem verkregen hebt. We komen er dan z.s.m. bij je op terug. 

Cadeaubon

Waar kan ik mijn cadeaubon verzilveren?
Heb je je producten toegevoegd aan de winkelwagen en al je gegevens ingevuld? Bij 'Uw betaalwijze' kun je kiezen voor: Cookinglife Cadeaukaart. Na een laatste check of je alles goed hebt ingevuld accepteer je de algemene voorwaarden en ga je naar “Bestellen en betalen” en vul je daar de gegevens van je cadeaukaart in.

Kan ik meerdere cadeaubonnen gebruiken bij 1 bestelling?
Dit is mogelijk, na het invullen van de eerste cadeaubon blijft er een bedrag open staan waar je weer een nieuwe betaalmethode voor kunt kiezen. Je kiest dan opnieuw voor 'Cookinglife Cadeaukaart'.

Ik heb het totaalbedrag van mijn order voldaan met mijn cadeaukaart en mijn bestelling retour gestuurd 
Wanneer je bestelling is betaald met een cadeaubon dan zal geld hierop worden teruggestort. Je ontvangt hier bericht van per e-mail. Het saldo kun je hier controleren. 

Het totaalbedrag van mijn order ligt lager dan het saldo op mijn cadeaukaart
Het resterende bedrag blijft op je cadeaukaart staan. Je saldo kun je hier controleren.  

Het totaalbedrag van mijn order ligt hoger dan het saldo op mijn cadeaukaart
Nadat je het bedrag van je cadeaukaart hebt verzilverd kies je opnieuw een betaalwijze en voldoe je hiermee het resterende bedrag. 

Overig

Accepteren jullie VVV bonnen?

In onze winkels in Groningen en Nijmegen is er de mogelijkheid om te betalen met zowel de papieren als digitale VVV bon. Via de webshop bieden wij deze optie niet aan.

(*form*)

Hoe lang heb ik garantie?

Wij bieden op alle producten een garantieperiode van één jaar tenzij anders staat aangegeven onder de kenmerken van het betrefende product.

Buiten deze periode kun je zelf contact opnemen met de fabrikant en zul je ook je aankoopbewijs moeten aanleveren. 

Mijn product werkt niet
Stuur je foto/filmpje en beschrijving naar info@cookinglife.nl o.v.v. je ordernummer. Je kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten.

Kan ik een offerteaanvraag bij jullie doen?

Vanaf 10 stuks of voor een bestelbedrag van minimaal € 150,- is het bij ons mogelijk om offerteaanvraag te doen. Dit doe je door te mailen naar zakelijk@cookinglife.nl o.v.v. de artikelnummers en het gewenste aantal. Binnen 2 werkdagen kun je van ons een reactie verwachten.

Je kunt hieronder ook het formulier invullen, wij nemen dan naar aanleiding hiervan contact met je op.

Geef in de mail, of in onderstaand formulier, aan of de aanvraag voor privé of zakelijk gebruik is. (*form*)

Kan ik een account bij jullie aanmaken?

Het is bij ons alleen mogelijk om een zakelijk account aan te maken. Hier kun je de mogelijkheden terugvinden.

Voor particulier bieden wij deze optie niet.

Niet het juiste antwoord gevonden?

Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers

Bel ons

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

088 145 1499

Mail ons

Reactie binnen 3 werkdagen

info@woldring.nl