Geef je schade binnen 24 uur aan ons door
Om misbruik te voorkomen ontvangen wij graag een melding van jou binnen 24 uur. Na deze 24 uur is het voor ons steeds lastiger om te bepalen of de schade is ontstaan bij verzending of door gebruik. Wij zullen hier dan ook extra kritisch op zijn.
Hoe meld ik mijn schade?
Stap 1. Meld je schade bij ons aan
Meld je bestelling aan via ons online-schadeformulier. Je dient hier het ordernummer in te vullen dat op de meegeleverde pakbon staat. Daarnaast vul je het e-mailadres in die je gebruikt hebt tijdens het plaatsen van je bestelling.
Stap 2: Selecteer de producten die zijn beschadigd
Selecteer het aantal producten die zijn beschadigd tijdens de levering. Als reden van retour kies je in dit geval voor "Bestelling beschadigd".
Stap 3: Lever de benodigde informatie aan
Om de schade goed te kunnen beoordelen, hebben wij foto’s nodig. Probeer de schade zo goed mogelijk vast te leggen, zodat wij in één oogopslag kunnen zien hoe het artikel precies is beschadigd.
Naast het aanleveren van de foto’s van de schade, dien je een foto aan te leveren van de pakbon. Zorg ervoor dat het stukje ‘ingepakt door’ ook goed zichtbaar is.
Zorg ervoor dat alle informatie compleet is. Op deze manier kunnen wij jouw aanvraag sneller in behandeling nemen, dit zorgt er ook voor dat de aanvraag zo snel mogelijk afgehandeld kan worden.
Tot slot kun je direct aangeven welke oplossing jij van ons verwacht. Wens je een nieuw product of een terugbetaling? Dit kun je direct allemaal doorgeven.
Verstuur nu de retouraanvraag
Stap 4: Het beoordelen van je aanvraag
Je aanvraag zal nu worden beoordeeld door onze klantenservice. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Neem dan contact met ons op met een van onze medewerkers